Newsletter:

 

1.Care sunt pasii necesari unei productii video?

2. Metodologia de audit

 

1.1 Conceperea

Primul pas este stabilirea unui sumar al ideilor pentru realizarea proiectului. Succesul depinde in mare masura de capacitatea clipului de a pastra atentia privitorului si de a imprima definitiv imaginea afacerii tale in mintea publicului. Colaborarea este punctul cheie al acestui pas.

1.2 Organizarea si repetitia

Pentru a putea incepe lucrul efectiv, ne vom consulta si vom stabili pretul final al proiectului in functie de cerinte si complexitate.  Stabilim locatiile pentru filmari (birou, magazin, hala industriala, depozit, etc). Dupa care vom semna contractul de colaborare. In functie de tipul de productie, repetitiile pot tine de la cateva minute pana la cateva zile, inainte de inceperea filmarilor.

Productiile filmate live-on tape (fara oprire, exceptie facand problemele majore) trebuie sa fie obligatoriu precedate de repetitii temeinice inainte de pornirea inregistrarii. In productiile cu o singura camera video fiecare scena e inregistrata separat. In acest caz repetitiile pot avea loc chiar inainte ca fiecare scena sa fie inregistrata.

1.3 Postproductia

Dupa terminarea filmarii, producatorul, regizorul si editorul de imagine revad inregistrarile si stabilesc coordonatele montajului. Tot in aceasta faza se se aleg inserturile video, audio, fotografiile si elementele grafice.

1.4 Finalizarea

In aceasta faza produsul final este vizionat impreuna cu reprezentantii dumneavoastra. Daca este nevoie se fac modificarile dorite in limita posibilitatilor. Dupa o vizionare finala, produsul video intra in posesia dumneavoastra devenind astfel un puternic instrument de marketing.

 
 

 

2. Metodologia de audit

Raportul de audit are la baza chestionarea personalului IT cu scopul de a evalua si controla politicile si documentele actuale, analiza riscurilor pe care le prezinta statiile de lucru, serverele si intreaga retea precum si evaluarea serviciilor de retea si a fisierelor de configurare. Evaluarea va evidentia potentialele erori si/sau brese de securitate prezente in sistemul informatic.

PASUL 1:

1. Intalniri, interviuri si observarea directa a personalului la sediile companiei;

2. Colectarea, centralizarea si revizuirea documentatiei actuale, verificarea licentelor programelor software instalate. Analiza tuturor politicilor IT care stau la baza functionarii intregului sistem (politici cu privire la termenii de utilizare a infrastructurii IT, politica cu privire la utilizarea internetului, a e-mail-ului, politica de backup, parole, accesul la resurse etc);

3. Analiza fluxului de documente in format electronic in cadrul companiei cat si in afara retelei cu parteneri externi (clienti si furnizori);

PASUL 2:

4. Analiza cerintelor IT in cadrul companiei;

5. Evaluarea factorului uman in cadrul departamentului IT. Clasificarea personalului IT in functie de calificari si abilitati profesionale;

6. Evaluarea performantei in cadrul departamentului IT avand la baza masurarea timpilor in care acesta raspunde si solutioneaza eventualele incidente;

PASUL 3:

7. Evaluarea si verificarea infrastructurii hardware (statii de lucru);

8. Evaluarea si verificarea infrastructurii software (aplicatii instalate, licente);

9. Evaluarea si verificarea serverelor in ceea ce priveste partea de hardware, software si trafic;

PASUL 4:

10. Analiza sistemului IT in ceea ce priveste securitatea acestuia;

11. Analiza conectivitatii intre locatii cat si a celei cu exteriorul (locatii, conexiuni internet, canale VPN, acces remote);

12. Analiza topologiei retelei in locatii;

PASUL 5:

13. Evaluarea personalului IT avand la baza metoda know-how (cunoasterea proceselor); posibilitatea instruirii unora dintre membrii personalului IT;

14. Verificarea aplicatiilor IT folosite pe scara larga in cadrul companiei;

PASUL 6:

15. Verificarea procedurii de backup/restaurare;

16. Analiza planului de dezaster recovery;

PASUL 7:

17. Analiza serviciilor de achizitie;

18. Analiza tehnologiilor IT utilizate in activitate;

 

Raportul de audit

Raportul de audit se va constitui din doua parti:

- rezultatele evaluarii sistemului IT in prezent;

- recomandarile noastre in urma analizei realizate in etapa de evaluare.

In final, raportul de audit se va concretiza intr-un set de documente care prezinta o evaluare obiectiva a sistemului IT, fapt ce permite implementarea tuturor masurilor necesare corectarii si inlaturarii potentialelor erori.

Pasi de implementare post auditare:

Cel mai important rezultat al acestui audit va fi lista de vulnerabilitati descoperite. Pur si simplu a fi constienti de vulnerabilitati specifice cu care se confrunta compania dvs. este un pas bun spre elaborarea unui program cuprinzator pentru indepartarea acestor neajunsuri evitand astfel producerea unor disfunctionalitati in activitatea de zi cu zi.

1. Stabilirea prioritatilor

In urma raportului de audit veti primi o multime de informatii - de importanta diferita. Acestea vor avea alocat un nivel de risc. Punctele cele mai critice, desigur, se vor referi la sistemele cele mai critice, accesul public la retea sau ce implica transferul de date critice.

2. Atribuire roluri

Este foarte important sa se decida cine va gestiona fiecare sarcina. Asigurati-va ca se vor aloca resursele necesare, cum ar fi buget si/sau timp pentru fiecare angajat pentru a realiza fiecare proiect.

3. Solicita rapoarte

Dupa ce s-au atribuit roluri fiecarui individ implicat in procesul de corectii de punctelor slabe in urma auditului, doriti sa va asigurati ca proiectul este finalizat astfel cum s-a promis, si intr-un anumit termen limita. Trebuie solicitat un statut regulat, un raport, astfel incat sa se prevada eventualele intarzieri sau probleme care apar.

4. Evaluari pe cont propriu

Odata ce ati inceput corectiile oricaror gauri de securitate sau de reconfigurare ale echipamentelor, puteti incepe testarea corectiilor care au fost realizate. Inainte de a programa si a solicita un al doilea audit, trebuie sa va asigurati ca punctele slabe detectat in primul audit au fost corectate.

Acest tip de abordare va va ajuta sa dezvoltati un plan de imbunatatire continua in companie. Daca se vor putea prezenta rapoarte de stare de management si daca se va mentine un dialog permanent cu privire la statutul proiectelor, va demonstra ca sunteti pe partea de sus a oricarei probleme si sa se justifice sprijin continuu pentru procesele de audit si corectii.

5. Programarea urmatorului audit IT

Este rar pentru o companie pentru a reveni pentru un audit, al doilea, chiar daca ei nu au reusit primul. Cu toate acestea, companiile ar fi trebuit sa aiba evaluari periodice. Domeniul de aplicare si frecventa "va depinde de cine esti si ceea ce faci". In mod ideal, noi recomandam ca o societate sa realizeze un audit pe sistemul informational la fiecare 6 luni.

Deoarece sistemele de afaceri sunt mereu in crestere, in curs de dezvoltare si schimbare, procesul de audit IT poate fi vazut ca un control regulat pe sistemele dumneavoastra. Odata ce ati repara o problema, alta este probabil sa apara, dar atata timp cat rulati evaluari regulate si de audit, iti poti imbunatati continuu sistemele de dumneavoastra.

De aceea noi consideram ca procesul de analiza a sistemului informational trebuie sa fie unul continu.

 

De ce sa lucrezi cu noi ?
1. Daca nu sunteti multumiti de serviciile noastre, va dam banii inapoi.
2. Oferta unica de servicii, personalizata in functie de necesitati
3. Oferim servicii fara a depasi timpul stabilit
4. Suntem in pas cu ultima tehnologie
5. Suntem preocupati de confidentialitatea datelor pentru clientii nostri
6. Standarde de cea mai inalta calitate
7. Creativitate si inovatie fara limite
8. Platforma unica de asistenta pentru clienti.
9. Oferim laptop la schimb pana se remediaza problema, daca timpul necesar reparatiei depaseste 24h.
10. Asistenta 24/24 pentru toti clientii nostri.
Te sunam noi!
Suntem specializați în:
Reparatii calculatoare Consultanta si asistenta IT Reparatii laptopuri Intretinere calculatoare
 
Web Design Optimizare SEO Platforme web la comanda Magazine virtuale la cheie
 
Devirusare calculatoare Recuperari de date Constructii software la comanda Asistenta web
Social Media: Facebook Twitter Trilulilu Facebook Modalități de plată: